معرفی بهترین عطرهای میوه ای
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

ممکن است شما را شگفت زده کند که عطرهای میوه ای تا زمانی که برخی دیگر از خانواده های معطر عطر گل را دوست دارند ، وجود نداشته است. با این حال ، این بدان معنا نیست که بگوییم این عطرهای تازه و سبک در عطرها چندان مورد توجه نیستند و چندین رایحه میوه ای باور نکردنی در همه موارد وجود دارد.

در دوران معاصر ، از آغازهای متواضع که مرکبات یکی از انواع میوه هایی بود که در عطر استفاده می شد ، ما مجموعه ای از رایحه های عجیب و غریب را می بینیم و لیست ما از 19 مورد از بهترین عطرهای میوه ای مطمئناً حس شما را تحریک می کند.

در عطرهای میوه ای به دنبال چه چیزی باشید

عطرهای میوه ای به عنوان یکی از فرارترین عطرها شناخته می شوند. طبق گفته فروشگاه آنلاین ادکلن الیت استور عطر میوه دارای رایحه اولیه قوی است ، اما می تواند به سرعت محو شود ، بنابراین هنگامی که عطرسازان عطر میوه ای ایجاد می کنند ، باید این کار را با دقت انجام دهند. این فرآیند پیچیده مستلزم ترکیب انتخابی از رایحه های میوه ای با رایحه های ماندگارتر است. اگر می خواهید عطری ملایم و غلیظ باشد ، عطرهای میوه ای ممکن است برای شما عالی باشد.

اما این بدان معنا نیست که این بوها موثر نیستند. این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد در تولید عطر مدرن ، خانه های عطری روش هایی برای سنتز رایحه طبیعی میوه ها و تولید عطرهای بسیار غنی و دلپذیر در نتیجه ایجاد کرده اند.

رایحه میوه ها مثل عطر کازاموراتی مفیستو به دلیل طبیعت سبک و تازه ای که در رایحه های مدرن استفاده می شود بسیار رایج است و ما را در معرض احساسات هیجان و شادی قرار می دهد ، که اغلب با تعطیلات و تابستان همراه است.

این عطرهای خوش طعم و خوش طعم اغلب اگر می خواهید کمی روشن تر باشد با عطرهای گل ترکیب می شوند ، اما کسانی که علاقه زیادی به عطرهای شاداب و مجلل دارند خوشحال می شوند که بدانند این امر به راحتی با ترکیب نت های میوه ای و رنگ های چوبی برای یک مست کننده عمیق به دست می آید. ترکیب شرقی

معرفی بهترین عطرهای میوه ای

هنگامی که متوجه شدیم که رایحه های میوه ای برای افزودن به یک عطر مناسب هستند ، صنعت عطر متوقف نشد. بازده عطرهای میوه ای نفیس بسیار زیاد بود. تشخیص دقیق بهترین عطر میوه ای دشوار است ، اما نکته ای که ما از آن مطمئن هستیم این است که این 19 عطر از شیک ترین ، هیجان انگیزترین و تازه ترین عطرهای میوه ای موجود هستند.

ادکلن کرید اونتوس مردانه

اکثر مردم با عطرهای فوق العاده محبوب عطر کرید اونتوس مردانه آشنا هستند. با این حال ، در سال 2019 ، این برند این عطر را از عطر فرشته شروع کرد و طرفداران از ترکیب فوق العاده وانیل شرقی و میوه های عجیب و غریب خوشحال شدند.

این عطر در بطری نمادین ستاره ای شکل با رنگ صورتی و زرد عرضه می شود که یادآور تعطیلات گرمسیری است که در ساحل سپری شده است. نت های میوه ای با انبه ، گریپ فروت و انگور سیاه به خوبی با پرالین غنی ترکیب می شوند.

 

این عطر برای زن رمانتیک و علاقه به زندگی عطری ایده آل است و برای بعدازظهرهای تنبلی که با خوردن کوکتل در زیر نور خورشید می گذرد ایده آل خواهد بود.

این عطر ظریف است که در طول روز بدون داشتن بیش از حد تحریک کننده یا بیش از حد ماندگار خواهد ماند.

ادکلن و عطر دیور ساواج

ادکلن دیور ساواج یک عطر میوه ای زیبا و درخشان و شیرین است که بطری آن کاملاً منعکس کننده این عطر است. این عطر در سال 2013 به عنوان بخشی از عطرهای میوه ای اسکادا از سال 1993 منتشر شد.

نت های ابتدایی گیلاس ، تمشک و دایم به شکلی فوق العاده در نت های ختمی و وانیل ذوب می شوند و قبل از این که جای خود را به نت های عمیق تر مشک ، چوب صندل و بلوط بدهند ، برای جلوه ای سرسختانه استفاده می شود. این ایده آل برای زنانی است که می خواهند به دلیل ماهیت حسی جنبه های جذاب خود را نشان دهند. اما این به طرز ماهرانه ای کنار یک شیرین و تازه قرار می گیرد و این عطر را به عطر متنوعی تبدیل می کند که می تواند در مراسم مختلف استفاده شود.

این یک دنباله ظریف را پشت سر شما می گذارد و چند اسپری برای دیدن یک عصر کافی است.

ادکلن اپیک آمواج مردانه

ادکلن اپیک آمواج مردانه یک عطر مدرن از عطر اصلی Chloe است که به یکی از محبوب ترین عطرهای جهان تبدیل شده است. پیشنهاد زیبای میوه و گل ، انحطاط گل رز را با نکاتی از میوه های خوشمزه ترکیب می کند و رایحه ای جسورانه دارد که شما را به یاد نسیم خنک تابستانی می اندازد.

این عطر مردانه و ظریف است و عطری عالی برای بانویی است که خودجوش و عاشق تفریح ​​است. بطری دخترانه زیبا به شخصیت کلی این عطر می افزاید و نت های نارنگی و انگور سیاه قبل از ایجاد زمینه برای مشک از کهربا و سرو ، با گل رز ملاقات می کند. اما این قدرتمند نیست و به عنوان یک اشاره ملایم از حضور شما ، یک مسیر بسیار زیبا و ظریف را پشت سر می گذارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: